GYIK - Gyakran ismételt kérdések
Webshopunkban a következő fizetési lehetőségek érhetők el:
- Utánvét - utánvétes fizetési mód választása esetén a futárnál vagy az általad választott átvevőhelyen tudod rendezni rendelésed ellenértékét. Természetesen mindkét esetben fizethetsz kézpénzzel és bankkártyával is, kivéve a GLS, MPL és a Foxpost csomagautomatákat, ahol csak bankkártyás utánvét áll rendelkezésre. Kérjük vedd figyelembe, hogy utánvételes fizetési mód csak 150 000 Ft alatti kosárérték esetén választható. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
- Online bankkártyás fizetés - az egyszerű, gyors és biztonságos online fizetést a SimplePay (OTP Mobil Kft.) biztosítja.
- Előre utalás - webshpounkban 25 000 Ft feletti kosárérték esetén választhatod a banki átutalás lehetőségét is. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
Házhozszállítás díja GLS futárszolgálattal bruttó:
1 890 Ft
GLS CsomagPontra szállítás díja bruttó:
1 490 Ft
GLS Csomagautomatába szállítás díja bruttó:
1 290 Ft
Foxpost Csomagautomatába szállítás díja bruttó:
1 290 Ft
Házhozszállítás díja MPL futárszolgálattal bruttó:
1 990 Ft
MPL Postapontra szállítás díja bruttó:
1 490 Ft
Igyekszünk a lehető legrugalmasabban kezelni termékeink kiszállítását. Amennyiben nem találsz számodra megfelelő szállítási módot vagy speciális kérésed lenne, kérjük fordulj ügyfélszolgálatunkhoz.
Elérhető szállítási módok:
- GLS futárszolgálat - csomagod a GLS futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
- GLS Csomagautomata - lehetőséged van csomagautomatás átvételi lehetőség választására is, így csomagodat, akkor veszed át amikor számodra a legideálisabb. Kérjük vedd figyelembe, hogy GLS Csomagautomatába való szállítás csak 100 000 Ft alatti kosárérték esetén választható. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
- GLS CsomagPont - lehetőséged van GLS CsomagPont átvételi pont kiválasztására is, így csomagodat, akkor veszed át amikor számodra a legideálisabb. Kérjük vedd figyelembe, hogy GLS CsomagPontra való szállítás csak 100 000 Ft alatti kosárérték esetén választható. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
- Foxpost Csomagautomata - lehetőséged van Foxpost csomagautomatás átvételi lehetőség választására is, így csomagodat, akkor veszed át amikor számodra a legideálisabb. Kérjük vedd figyelembe, hogy Foxpost Csomagautomatába való szállítás csak 100 000 Ft alatti kosárérték esetén választható. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
- MPL futárszolgálat - csomagod az MPL futárai fogják egészen az ajtódig szállítani
- MPL Postapont - lehetőséged van MPL Postapontos átvételi lehetőség választására is, így csomagodat, akkor veszed át amikor számodra a legideálisabb. Kérjük vedd figyelembe, hogy MPL Csomagautomatába való szállítás csak 100 000 Ft alatti kosárérték esetén választható. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
- Személyes átvétel - szállítási költség nélkül átveheted megrendelt termékeidet szegedi szaküzletünkben. Címünk: 6728 Szeged, Zápor u. 3.
Rendelésed igyekszünk a lehető legrövidebb idő alatt teljesíteni. A várható beérkezésről a feldolgozást követő (általában második, úgynevezett állapotváltó) emailben fogunk tájékoztatni.
Amennyiben az általad megrendelt termékek mindegyike van raktárunkban, úgy a szállítás 2-5 munkanapot vesz igénybe.
Ha esetleg valami nem elérhető raktárkészletről, akkor azt nekünk is meg kell rendelnünk, így a várható szállítás időtartama kicsit hosszabb lesz. Ebben az esetben 6-15 munkanapon belül tudjuk szállítani megrendelt termékeidet.
Nagyon fontos számunkra, hogy ügyfeleink ne csak az általunk kínált termékekkel, de szolgáltatásaink minőségével is maximálisan elégedettek legyenek. Ezért igyekszünk minden téren a számodra legideálisabb megoldásokat keresni. Küldeményeinket minden esetben 1 napos időgarantált csomagküldéssel postázzuk, így a feladást követő munkanapon meg is kapod.
Csomagod állapotáról folyamatosan tájékoztatunk a rendelés során megadott e-mail címeden. Az MVS kizárólag egy napos időgarantált csomag formájában ad postára, így a rendelésed lezárását követő munkanapon minden esetben meg kell érkeznie a csomagodnak.
Amennyiben nem érkezett meg a csomagod vagy további kérdésed lenne a szállítással kapcsolatban, kérjük vedd fel velünk a kapcsolatot.
Nem kell aggódnod, ha a kézbesítés időpontjában épp nem tartózkodsz a rendelés során megadott címen. Csomagodat a sikertelen kézbesítést követően még kétszer megkísérlik kiszállítani. A kézbesítés napján sms-ben és e-mailben is értesíteni fog a GLS, a kiszállítás időpontjáról és elküldik a futár telefonszámát is, hogy tudj időpontot egyeztetni vele.
Igen, utánvétes csomagok esetében van lehetőséged a futárnál bankkártyával fizetni. Kérjük vedd figyelembe, hogy utánvételes fizetési mód csak csak 5 000 Ft és 150 000 Ft közötti kosárérték esetén választható. (kosárérték: megrendelt termék(ek) összértéke a szállítási költség nélkül)
Sajnos egyelőre még nem szállítunk külföldre. Igyekszünk minden igénynek megfelelni és rugalmasan kezelni a csomagküldéseket, ezért külföldi csomagigényeiddel kapcsolatban nyugodtan keresd fel ügyfélszolgálatunkat.
Amennyiben bizonytalan vagy a méretválasztásban érdemes felkeresned a termék oldalakon található mérettáblázatainkat.
Ha a táblázatok áttekintése után még mindig nem tudod melyik méret lenne számodra az ideális, akkor fordulj nyugodtan telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, ahol kollégáink készséggel állnak rendelkezésedere.
A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) részletezi. Ennek értelmében a kellékszavatossági igényeid benyújtására 2 év áll rendelkezésedre, ez a két év két részre tagolódik:
- A vásárlás napjától számított 12 hónapon belül ha bármilyen hibát vagy rendellenességet észlelsz, nyugodtan keresd fel ügyfélszolgálatunkat. A jótállási folyamatunk részleteit a Garancia / Jótállás oldalon találod meg. A hibás/kifogásolt terméket kérjük ne használd tovább, késedelem nélkül jelezd felénk, nem szeretnénk ha megsérülnél.
Fontos tudnod, hogy a törvény szerint az eladást követő első hat hónapban bekövetkező meghibásodás esetén automatikusan fel kell tételezni, hogy a hiba a termékben az eladásakor már benne volt, kivéve ha a vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen.
Cégünk minden esetben igyekszik a lehető legrugalmasabban kezelni a garanciális reklamációkat, ezért érdemes jelezni a felmerülő problémákat. - Amennyiben kifutottál az első 12 hónapból, továbbra is fordulj hozzánk bizalommal, kollégáink készséggel állnak rendelkezésedre és a tőlünk megszokott rugalmassággal igyekszünk megoldást találni problémádra.
A vásárlástól számított 12 hónapon túl, a 2 éves időtartam végéig kétség, vita esetén a vásárló saját költségén bizonyíthatja, szakvélemény által, hogy a meghibásodás oka már eladáskor benne volt a termékben. Amennyiben a szakvélemény alátámasztja a reklamációdat és ezt cégünk elfogadja, úgy nem csak a vételárat, de a bevizsgálás költségét is megtérítjük.
Sajnos többször találkoztunk már olyan garanciális igénnyel amit nem állt módunkban teljesíteni.
Néhány ilyen eset:
- Sarokcsiszolóval, ásóval vagy egyéb tárgyal/eszközzel felhasított, megrongálódott felső résszel rendelkező cipőt nem tudunk cserélni
- Sérült, lyukas felső résszel rendelkező vízhatlan cipő beázása
- Gyögyvászon és vászon felső résszel rendelkező lábbeli felső része elszakadt, miután ráöntötték a betont és az megkötött rajta
- Talpátszúrás védelem nélküli lábbeli talpa kilyukadt, mert éles tárgyra/szerszámra lépett.
- A cipő talpából hiányzik/kiszakadt egy darab, miután egy éles tárgy/szerszám kettévágta a lábbeli talpát
Összességében kijelenethető, hogy a külső behatás (legyen az tárgy, szerszám, vagy bármely munkaanyag) által okozott kárt, nem tudjuk garanciális ügyintézés keretein belül megtéríteni.
A lábbelik és ruházatok méretei gyártónként, sőt típusonként is igen nagy szórást mutatnak, így elő szokott fordulni, hogy a megrendelt méret nem lesz megfelelő. Ilyen esetekben két lehetőséged van, elállsz a vásárlástól vagy a terméked cseréjét kéred.
További információk a méretcseréről
Csere- vagy elállási igényed leadásához kérjük töltsd ki adatlapunkat:
Természetesen igen! Sokan úgy gondolják, hogy a munkavédelmi cipőkkel, bakancsokkal nem kell törődni, nem kell őket ápolni, mert "hát úgy is bírja". Igen, valóban nagyobb igénybevételre tervezik őket, mint az utcai lábbeliket, de ez nem jelenti azt, hogy örök életűek, sőt. Amennyiben fontos számodra, hogy egészséges viseletet és hosszú élettartamot produkáljon a lábbelid igen is nagyon fontos, hogy gondozd és megfelelően karbantartsd.
Mindig azt szoktuk javasolni, hogy először tájékozódj a munkáltatódnál, hogy milyen elvárásoknak kell megfelelnie a lábbelidnek, mik a minimum kövteletelmények. Ha már megvan, hogy mire van szükség, de esetleg a pontos védelmi szint besorolását nem tudod vagy szeretnél tájékozódni, akkor érdemes megtekintened a védelmi szintek táblázatunkat, ami alapján ki tudod választani az ideális minősítési szintet.
Természetesen ha kérdésed van vagy nem vagy biztos a választásban, nyugodtan fordulj ügyfélszolgálatunkhoz, akár telefonon, akár üzenetben.
Néhány általános példa
- Építőipari kül- és beltéri munkavégzés - S3
- Építőipari beltéri munkavégzés, épületasztalos - S1P
- Raktár, általános üzemi terület, futár, bútorasztalos - S1
Amennyiben szeretnél elállni vásárlásodtól, kérjük töltsd ki Termék(ek) visszaküldése adatlapunkat.
Abban az esetben, ha csak méretproblémád van, nem feltétlenül szükséges elállni a vásárlástól. Ilyen esetekben érdemes lehet méretcserét kérned.
Termékcsere igényedet szintén a Termék(ek) visszaküldése adatlapon jelezheted. További információért kérjük keresd fel a További információk a méretcseréről oldalt.
Termékeidet ide küldd vissza: 6728 Szeged, Zápor utca 3.
Fontos: kérjük, csak akkor add postára a visszaküldeni kívánt terméket, amikor megkaptad a visszaigazoló emailt a csere- vagy elállási igényeddel kapcsolatban.
További információkért keresd fel a Termék(ek) visszaküldése oldalt.